Viser søkeresultater 1 til 10 av 94
Threaded View
-
05-01-10, 15:16 #11
Sv: Kvinne i nød med høy anti-TPO søker ridder på hvit hest (dvs. erfaring og visdom:
Knokkel, dagbok var ikke dumt! Jeg er dessuten fæl til å glemme..
Det er i grunnen helt absurd hvordan enkelte mennesker har blitt behandlet. Heldigvis har vi internett og andres erfaringer!!
n`Finn, takk, det var veldig oppklarende. Og så fikk jeg lært noen nye ord
(passer bra, jeg skal bli tolk). Jeg visste heller ikke at så lite av kjertelens produksjon ble til stoffskiftehormoner! (Er det snakk om t3-2-1 her, eller har jeg misforstått?)
Var hos fastlegen og fikk utskrift fra mange av prøvene. Samtidig spurte jeg om hun skrev ut Armour- det visste hun ikke hva var (lovende??), og ville i alle fall ikke gi det til meg om endokrinologen ikke ville. Jeg tør ikke å legge all min tro på leger lenger. Vet om en fastlege som har skrevet ut, først prøver jeg lykken hos endo, om det mislykkes blir det ny fastlege. Urk..
Ellers har jeg kjøpt "Stop the thyroid madness", så jeg er godt i gang med å "ta ansvar for egen helse" eller noe i den dur..
Jeg er forresten veldig, veldig fornøyd med dette forumet! Tjoho!
Lignende tråder
-
Min erfaring med lavkarbodiett
Av NoraH i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 12Siste melding: 11-12-09, 01:19 -
Nykomling som søker svar
Av HeiDisign i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 13-01-08, 09:46 -
Min erfaring med operasjon
Av Juliemor i forumet Operasjon for Hashimoto'sSvar: 1Siste melding: 21-11-06, 11:03 -
Er det noen her som har erfaring med homeopati?
Av Thyr i forumet Alternativ behandlingSvar: 3Siste melding: 01-09-06, 11:34 -
Når på dagen dere tar levaxin ?
Av ung mor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 13Siste melding: 06-04-05, 22:21

Svar med sitat

Bokmerker