Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
-
04-01-10, 21:48 #1
Krem "iq-qi" importert fra Statene
Heisann
Jeg har brukt krem "iq-qi" importert fra Statene - av en Kvantemedisiner.
Underteksten er "ultimate feminine care" og starttidsp. og opphold på 5 dg er likt.
Men ingen steder står det noe om progesterone - noen som kjenner denne;
dvs om denne kremen er en slik hormonkrem..?
Uansett - prisen jeg betalte var 500 eller 600 kroner. Så dette var et godt tips
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
05-01-10, 11:01 #2
Sv: Hormontilskudd Pregnenolone
Noen av disse du har Kevlin ?
http://helsearken.no/?type=iq-qi
http://www.myrslottet.no/iq-qi.htm
Jeg finner ingen innholdsdeklarasjon noe sted jeg heller.
Man går jo å innbiller seg at det er ulovlig å selge noe uten en slik.
Men er det ?
Og - jeg ville jo reservert meg for de som ikke kan deklarere innholdet på en for meg forstålig måte da.......• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
05-01-10, 13:25 #3
Sv: Krem "iq-qi" importert fra Statene
Hei
Uff, nå ble det litt komplisert, men innlegget mitt er av Drift splittet vekk fra en annen tråd -
og er kommet ut av sin sammenheng, derfor ble det nå ganske feil.
Jeg tror det burde markeres hvilken tråd man har blitt splittet vekk fra, slik som redigering ellers blir.
Jeg svarte gunnda i Tråden: Sv: Hormontilskudd Pregnenolone - og det gode tipset jeg referer til er IKKE iq-qi-kremen,
men en mye rimeligere krem som kan kjøpes på nettet: derav linken som opprinnelig er lagt inn av Yvette - puuuhh (lang setning
) ref:
Takket være Yvette---:
http://www.h-by-m.com
Ellers så står innholdsdeklarasjonen på iq-qi flasken/tuben:
Purified water, Aloe barbadensis, Glycerin, Octadecanoic acid, d-Alpha tocopheryl, Avocado oil, Rosmarin officinalis, Retilyn palmitate, Serenoa repens, Viburnum opulus, anthernis nobilis, sarsaparilla comfrey root, milk thistle, cymbopagon schoenanthus, Carrot oil, Angelica officinalis, Dioscorera Villosa, Vitis vinifera
that's all
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
05-01-10, 13:34 #4
Sv: Krem "iq-qi" importert fra Statene
Tråden delt fra Hormontilskudd Pregnenolone
Sorry, men sammenhængen blev ikke forklaret og derfor blev indlægget erkendt som off topic og tråden derfor delt, som vi oplyser om at vi gør her: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=9198 for at opretholde alle emner på forummet så søgbare som muligt.Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.
-
05-01-10, 13:59 #5
Sv: Krem "iq-qi" importert fra Statene
Halløj Kevlin

Af en eller anden grund er det ikke så let at finde varedeklaration på denne creme, ud over omtaler af hvad der menes den er god til. Men altså ikke hvad den indeholder. Så poster du lidt mere om den:
Det meste er cremebase- og urtestoffer. Det er meget muligt, at cremen påvirker hormonkirtlerne. Det er ikke til at vide med bestemthed. Men den indeholder altså ikke nogen plantehormoner så vidt jeg kan se. Den er heller ikke helt naturidentisk, ser det ud til. F.eks. stoffet Retilyn palmitate er en syntetisk form for provitaminet A - Retinylacetate. Jeg har ikke set efter om der er flere "erstatningsstoffer" i cremen end naturidentiske.
Godt nok indeholder den Dioscorera Villosa, som ellers er Vild Yam, hvoraf man plejer udvinde naturidentisk progesteron, men der står ikke ret meget andet om det (det skal være en bestemt ekstrakt-form) og det er derfor tvivlsomt om dette er en decideret hormoncreme.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
05-01-10, 14:05 #6
Sv: Krem "iq-qi" importert fra Statene
Kan ikke finne spor av hormoner i den inneholdsdeklarasjonen der.
Kjenner igjen flere latinske navn på busker og urter.
d-Alpha tocopheryl er vel E-vitamin.
Men kanskje noen vet mer om innholdet i noe av dette kan virke inn på hormonstatus ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
05-01-10, 14:20 #7
Sv: Krem "iq-qi" importert fra Statene
Anisa skrev:
Godt nok indeholder den Dioscorera Villosa, som ellers er Vild Yam, hvoraf man plejer udvinde naturidentisk progesteron, men der står ikke ret meget andet om det (det skal være en bestemt ekstrakt-form) og det er derfor tvivlsomt om dette er en decideret hormoncreme.
..mmmmja - denne villosa'en står jo også oppført som nestsist, så da er det jo ikke akkurat den det er mest av heller
Uansett den skitdyre iq-qi tuben er snart tom - nå har jeg bestillt den kremen som Yvette & gunnda har lagt inn link på
Kanskje det ikke er en IQ-krem - men en Lurium-krem
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11
Svar med sitat

Bokmerker