Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
05-01-10, 12:25 #2
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Tar det som et kompliment at du trekker frem min signatur, da har jeg kanskje ikke mistet all snert og humoristisk sans til tross for sykdommen

Det er mye alvor i signaturen min også, selvfølgelig ikke bokstavelig talt, men mange leger hadde hatt godt av å kjenne denne sykdommen, som er så latterlig lett å behandle, på kroppen. Da hadde nok pipa fått en annen låt. Da hadde det nok kjapt blitt gjort mer både for optimal behandlig og videre forskning.
Jeg blir litt trist av å se disse bildene, for jeg kjenner igjen trekk ved mitt eget ansikt, som jeg ikke hadde for noen år tilbake. Ikke like ekstremt, selvfølgelig, og det er godt å se det er reversibelt til en viss grad. Vil gjerne bli mitt gamle jeg igjen, er spent på om det er mulig.
Lignende tråder
-
"U-kendte" årsager til hypothyreose
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte av IGNORERTE årsakerSvar: 7Siste melding: 04-04-12, 01:31 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
"Normale prøver" - har hypothyreose alikevel
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 133Siste melding: 01-09-08, 22:50 -
Hypothyreose selv om tallene er "normale". Noen andre i samme situasjon?
Av Tor i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 23Siste melding: 01-09-08, 22:50

Svar med sitat

Bokmerker