Viser søkeresultater 11 til 20 av 26
Hybrid View
-
15-09-10, 13:43 #1
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
"Og hva ville være billigere enn å foreskrive "slakteavfall" for stoffskiftesyke? "
Svar : Levaxin.
Det er jo bare en puttremaskin bortgjemt i et hjørne som står å produserer døgnet rundt av de billigste materialer man kan tenke seg. Billigere enn mange legemidler som er langt billigere.
Mitt tips går på at det er langt verre å holde styr på opptil flere grisebinger
Mener ikke å rette på deg smgj !
Bare si at Levaxin faktisk er meget billig å fremstille.
Mener at 100stk o,1mg thyroxin/natrium kostet kr.5,- da jeg begynte, og burde ikke kostet mer enn 15 idag om man hadde fulgt almindelig prisstigning.
I USA er det enda mye verre.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
15-09-10, 13:46 #2
None offence taken. Jeg ble bare litt forelsket i tanken om at vi faktisk kunne utnytte noe som ellers ville bli kastet - OG bli bedre av det.

Jeg er sikker på at du har rett - dessverre.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
15-09-10, 14:06 #3
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
13-12-10, 18:44 #4
Henger meg på denne, selv om dette sikkert er det siste som faller på plass. Og det skal man jo være glad for, helsa er jo viktigere enn utseende.
Helt uenig med deg, Jerene. Har du klikket på linken og lest bloggen? På helfigurbildene ser hun normalt slank ut, ikke tynn. Dette er ei jente som har vært langt nede og har kjempet seg opp igjen. Som du kan se av årstallene på bildene har ikke dette vært en rask prosess. Bloggen hennes er vel verdt å titte på
-
13-12-10, 09:57 #5
Skremmende!
Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
-
13-12-10, 12:56 #6
Uff, jeg blir virkelig trist av og se disse forferdelig syke menneskene...
Godt å se de etter at de har fått behandling da.. Men huttetu....
Lignende tråder
-
"U-kendte" årsager til hypothyreose
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte av IGNORERTE årsakerSvar: 7Siste melding: 04-04-12, 01:31 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
"Normale prøver" - har hypothyreose alikevel
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 133Siste melding: 01-09-08, 22:50 -
Hypothyreose selv om tallene er "normale". Noen andre i samme situasjon?
Av Tor i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 23Siste melding: 01-09-08, 22:50

Svar med sitat
Andrè Bjerke.

Bokmerker