Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Hybrid View
-
30-12-09, 14:11 #1
Sv: Ekstremt lave østrogener og kæmpe hårtab.
hej her har i mig igen jeg har ringet og skrevet til viktoria klinikken og ikke fået nogen tilbagemelding jeg har også kontaktet life q med henblik på bio-identisk hormonbehandling men har nu fundet ud af det progesteron de bruger sammen med østrogener sikkert er prometrium og så er jeg ligevidt prometrium er bio-identisk med ens egene hormoner men det giver hårtab så der er sikkert en grund til at ligemeget hvad man vælger af hormonbehandling så det noget rigtigt møj der findes ikke noget progesteron der ikke giver hårtab hvis man skal undgå kræft i livmoderen progesta care er naturligt men kan ikke gøre det jeg skulle måske overveje at bruge progesta care sammen med pregnenolone-creme som yvette har gjort det er måske nærmere det sidste der har fået hendes østrogener op? bare noget jeg gætter
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
30-12-09, 14:43 #2
Hej Annie
Har du forgæves kontaktet Viktoria-klinikken via disse kontaktoplysninger (link)? De har sikkert lukket mellem Jul og Nytår. Hvornår har du kontaktet dem?
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
30-12-09, 14:59 #3
det må være over en mdr. siden jeg skrev og har også ringet et par gange hvor der var en der svarede at anders høj ville ringe tilbage men det har han som sagt ikke gjort
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Hårtab
Av Gypige i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 2Siste melding: 29-04-09, 11:52 -
For lave kalktal
Av petersen50 i forumet OperasjonssalenSvar: 5Siste melding: 17-10-08, 22:21 -
Empowerplus - ekstremt bra
Av Tor i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 8Siste melding: 17-11-07, 12:58 -
Lave verdier av FT4 og FT3
Av marge i forumet Normalverdiene?Svar: 10Siste melding: 24-02-07, 16:25 -
lave verdier???
Av gjest i forumet Normalverdiene?Svar: 4Siste melding: 04-05-05, 16:49

Svar med sitat

Bokmerker