Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
30-12-09, 09:54 #3
Sv: Verdiene til min datter på 11 år
Hei Kevlin

Det er bra at datteren din virker frisk og rask for da har hun sikkert ikke utviklet noe, det er også bra at du har tatt prøver slik at du har verdiene hennes mens hun er i form. Du vil helt sikkert merke forskjell på henne hvis noe er på gang, og da vet du jo også hvor arvelig dette er slik at du kan kontrollere igjen.
Min datter hadde sist gang en TSH på 3,5 og som Finn sier så er denne verdiene visst nok høyere for barn, men jeg vet ikke om jeg kan kalle henne baren for hun har mens og fyller 15 år i januar. I tillegg så hadde hun FT4 på 11 og anti tpo på 135. Jeg tok henne med til legen for at jeg ser at hun virkelig sliter.
Det som bekymrer meg er kombinasjonen av symptomene og at hun har fått påvist antistoff og at FT4 er lav på ref området. Første gang vi tok prøver hadde hun TSH på 1,? husker ikke helt og FT4 på 14, da var det egentlig bare for å kartlegge verdiene slik at jeg hadde de til senere, vi er 3 generasjoner som har Hashinotos og hun er 4 generasjon i vår slekt. Da ble ikke antistoffene målt og hun var svært så frisk og rask.
Vi venter på utredning i form av ultralyd og nye prøver nå over nyttår og jeg er veldig spent... Det tok nemlig lang tid for meg med symptomer før jeg ble medisinert.
Ønsker deg fortsatt god romjul og godt friskt nyttår
Lignende tråder
-
Min datter på nå 14 år fikk endelig begynne med Levaxin
Av jorunnhf i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 23Siste melding: 13-07-10, 15:35 -
Min datter holder på å utvikle hypothyreose
Av gismo i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 46Siste melding: 08-01-08, 14:35 -
Datter med nedadgående stoffskifte
Av brits i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 12Siste melding: 03-08-06, 23:16 -
nå har jeg fått verdiene
Av serafina i forumet Normalverdiene?Svar: 6Siste melding: 09-05-05, 11:02 -
Fikk en datter for 8 mnd siden og følte meg elendig
Av sørlandet i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 26-04-05, 11:04

Svar med sitat
Bokmerker