Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
28-12-09, 11:37 #3
Sv: Subklinisk hypotyreose?
Hej Erling

Velkommen her. Dette er vist den tid på året, hvor der netop er plads til at "tage sig sammen" til at poste sit indlæg her på forummet, når der er mere (fri)tid pga. helligdagene. Desværre er det samtidigt også tid, hvor mange har nok at gøre med familieaktiviteterne derhjemme og orker ikke også at læse/skrive med her. Det kommer igen efter Nytåret. Her på forummet er Juletid = agurketid. Håber du er tålmodig og ikke føler, at din post er blevet ignoreret.
Jeg tror ikke, jeg har læst her solskinshistorier fra nogen med klinisk hypothyreose, måske lige med undtagelse af dr. Oftebros patienter, der kommer i behandling selv om deres TSH er ikke "højt nok". "Almindelige" læger inkl. endokrinologerne, betragter klinisk hypothyreose som ikke behandlingskrævende.
Din beretning minder mig lidt om Trygve Thues skæbne, jeg læste i artiklen "Fikk hjelp i Farsund", du finder linket til i tråden Thyreoidea prisen til Helge Oftebro.
Links til alle "Oftebro-tråde" her på forummet findes her. Bare så du ikke taber modet helt, hvis konsultationen hos lægen d. 4. januar evt. ikke indfrier dine forventninger.
Jeg vil også gerne anbefale dig at læse om goitrogene fødevarer øverst i forummet Kosthold og om fluors (i tandpasta bl.a.) indflydelse på skjoldbruskkirtlen i forummet Skjoldbruskkjertel og fluor. Så er det min egen tråd: De skjulte årsakene til hypothyreose. En ting er at være syg allerede - noget andet er, hvad der evt. kan udelukkes i hverdagen for ikke yderligere forværre sygdommen. Det er meget heldigt, at du ikke har en autoimmun sygdom i kirtlen, da dette faktisk lover godt for behandlingen, hvis du vel at mærke er heldig nok til at finde en læge, der ignorerer lægestandens "fordomme" og vil behandle dig for sygdommen.
Giv ikke op på os. Mange af de skriveaktive er tilbage efter nytåret.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Ny studie om subklinisk hypotyreose
Av Vigdis i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 1Siste melding: 05-07-13, 23:28 -
Hypotyreose eller depresjon?
Av roser i forumet PresentasjonerSvar: 15Siste melding: 29-01-11, 14:30 -
Hjelp til nybegynner? Subklinisk hypotyreose
Av Lillepia i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 10Siste melding: 04-08-09, 11:13 -
Subklinisk hypotyreose - behandling
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 0Siste melding: 12-09-08, 17:53 -
Kan jeg ha subklinisk hypotyreose?
Av lemurpiken i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 2Siste melding: 04-06-08, 12:19

Svar med sitat
Bokmerker