Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Hybrid View
-
27-12-09, 19:46 #1
Sv: Subklinisk hypotyreose?
Velkomen hit! Eg har hatt manifest hypothyreose i 4 år. Autoimmun tyroiditt i minst 5 år før dette igjen. Hadde få/ingen plagar før eg måtte begynne med Levaxin. Når eg så fekk påvist lågt stoffskifte med tsh 6,3 (trur eg det var) var eg slapp. Har ikkje vorte heilt bra etterpå, dessverre. I perioder ja, men nå etter eg vart gravid for 2 år sidan har eg vore dårleg heile vegen.
Når stoffskiftet har vore altfor lågt, har eg vore tungstarta og halvdaud om morgonen og omtrent heile dagen, med litt meir energi seint på kvelden. Nå er eg i grunnen heilt fin når eg står opp, så får eg mindre og mindre energi utover dagen. Når klokka blir 21-22, blir eg litt meir energisk slik at eg kan få ting gjort. Så liknar på deg der.
Lignende tråder
-
Ny studie om subklinisk hypotyreose
Av Vigdis i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 1Siste melding: 05-07-13, 23:28 -
Hypotyreose eller depresjon?
Av roser i forumet PresentasjonerSvar: 15Siste melding: 29-01-11, 14:30 -
Hjelp til nybegynner? Subklinisk hypotyreose
Av Lillepia i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 10Siste melding: 04-08-09, 11:13 -
Subklinisk hypotyreose - behandling
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 0Siste melding: 12-09-08, 17:53 -
Kan jeg ha subklinisk hypotyreose?
Av lemurpiken i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 2Siste melding: 04-06-08, 12:19

Svar med sitat
Bokmerker