Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Jamen når du læser andre steder, at træning ikke er sund for gravide med hypothyreose - hvorfor så skriver du, at du har tænkt dig at fortsætte alligevel med at træne?

I anden tråd skriver du, at dit FT4 er på (kun) 16. Du kommer til at brænde endnu mere T4 af på træning, foruden at skulle bruge mere af det T4 du ikke har nok af i forvejen på babyen.... og alt dette i tillæg til, at du ikke opdoseres i medicineringen fordi din endokrinolog "venter og ser".

Det ville være noget andet, hvis du var regelmæssigt doseret op, som det gavner graviditeten. Men det er du ikke. Hvorfor så vil du acceptere den risiko?
Jeg skrev at jeg hadde tenkt til å fortsette. Jeg har aldri tidligere hørt at man ikke skal trene under svangerskap pga sykdom - det sier kanskje mer om legen min under forrige svangerskap, men det er uansett nytt for meg. Jeg har tenkt til å oppdosere meg fra neste uke, men må ta en bp i morgen el mandag før jeg begynner å øke. Det er da klart jeg ikke trener om det er til skade for fosteret!

Jeg lurte bare på om dere hadde hørt dette og, eller om det er feilinformasjon! Det er da det forumet er til for, er det ikke???