Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Hej
Threaded View
-
23-12-09, 10:56 #7
Sv: Hej
Hej Ruth & Pebles og tak for velkomst og gode råd.
- Og ja, jeg kan godt se, at man snildt kan få timer til at surfe herinde
.
Dog. Jeg prøver at slå lidt koldt vand i blodet og ikke lige sætte mig ind i alt for meget.
Eller tage sorger på forskud, for jeg kan hurtigt gå i selvsving (har også en psykisk lidelse, som jeg sagtens kunne være foruden.
Jeg har dog læst så meget, at det er vigtigt, at man ikke tager medicinen før en blodprøve og det sagde jeg til lægen, at jeg havde gjort.
Han svarede at det var ligemeget - det var jo et forløb og jeg var jo på samme dosis hele tiden??
Jeg er lige blevet sat op til 100 mikrogram og i forvejen havde jeg svært ved at sluge en pille.
Dels fordi jeg var temmelig nervøs for alle de bivirkninger, som jeg havde læst mig til, men hmmmm
- jeg er vegetar og disse piller indeholder gelantine, som jo hovedsageligt er lavet af grisehud 
Ja. Det lyder måske temmelig små eller helskørt, men foruden at jeg også er det, har jeg ikke spist kød fra jeg var 4-5 år, så den er ret svær at sluge for mig.
Faktisk det værste ved denne sygdom for mig indtil videre, selvom nogle måske synes, at det er en dum ting at hænge sig i
tilbage.
MellaFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Svar med sitat
Bokmerker