Viser søkeresultater 1 til 10 av 94
Threaded View
-
22-12-09, 12:52 #10
Sv: Kvinne i nød med høy anti-TPO søker ridder på hvit hest (dvs. erfaring og visdom:
Dere er så greie å komme med info og svar!!

Har sjekket linkene og blitt enda «klokere». Og fått enda mer lyst på noe annet enn Levaxin.. Fått noen flere prøveresultater: T3: 2,1. S-Ferritin 23 (er ikke dette lavt?). S-kortisol (kl.11): 325.
(T4 var 12,4, TSH 3,8(skrev feil sist innlegg) og Anti-TPO over 1000)
Ellers har jeg hatt litt problemer med å sovne, noe hjertebank og en rastløs følelse selv om jeg er kjempetrøtt. Har bare tatt 0,25 mg Levaxin i åtte dager, så egentlig skulle jeg ikke merke noe nå?
Ifølge binyreskjemaet (link fra Vigdis
) har jeg slitne binyrer. Får prøve å be endo. Om en spyttprøve, siden blodprøve ikke er til å stole på for å måle dette(?). Har også målt morgentemperatur- den var på 34.7 men målte under armen og da skal en legge til 1 grad? Altså blir tempen 35,7. Er det egentlig noe jeg kan gjøre med binyrene selv, uten resept på noe? Kjøpe krem på apoteket?
Jeg har ny time hos endo i slutten av Februar. Jeg er ikke så flink å være tålmodig dessverre. Går siste året på studiene og er ikke helt der jeg bør. Ikke en god følelse, hadde ikke gjort noe om kroppen fungerte optimalt nå.. I dag er jeg ufattelig trøtt, helt uten grunn. Med en bacheloroppgave som burde være skrevet.... jeg vil bare ha mer energi og bommullen ut av hodet!
Gaaaargh!! Heldigvis hjelper det litt å syte.
Lignende tråder
-
Min erfaring med lavkarbodiett
Av NoraH i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 12Siste melding: 11-12-09, 01:19 -
Nykomling som søker svar
Av HeiDisign i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 13-01-08, 09:46 -
Min erfaring med operasjon
Av Juliemor i forumet Operasjon for Hashimoto'sSvar: 1Siste melding: 21-11-06, 11:03 -
Er det noen her som har erfaring med homeopati?
Av Thyr i forumet Alternativ behandlingSvar: 3Siste melding: 01-09-06, 11:34 -
Når på dagen dere tar levaxin ?
Av ung mor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 13Siste melding: 06-04-05, 22:21

Svar med sitat

Bokmerker