Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: Føler vi skam?
Threaded View
-
20-12-09, 14:19 #8
Sv: Føler vi skam?
En kan jaggu begynne å lure på det Vigdis.
For meg var det jo verst FØR jeg hadde noen grunn - altså før etablissemanget fant det opportunt å forsyne meg med en diagnose.
Da hadde jeg ingenting å forklare sykdom med.
Jeg har aldri slitt så jevlig som i den tia, familie hus og alt som skulle til krevde jo at jeg var i jobb.
Og jeg var ikke syk ! Ikke taleom - jeg kunne jo ikke tenke tanken for meg selv engang. Og av-viste alle mer eller mindre "vidløftige" teorier av lagefaglig karakter.
Og hvorfor ?
Jo, bare den minste innrømmelse så jeg på som begynnelsen på tap - økonoimisk og sosialt.
Og jeg fikk jo rett.
Og jeg kan jo bare bekrefte bloggen. Det er slik.
Og skal en tenke tilbake til hva de prata om før klimamøtet i København, så var det jo sykelønnsordninga. De trur at folk i det vesentlige jukser seg til å være syke - ikke gidder å gå på jobb.
Så feil kan man ta, og enda vinne valget....... Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Føler meg frisk på Armour Thyroid
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 16Siste melding: 11-06-09, 17:58 -
Føler meg hyper, men på vei ned??
Av Gulden i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 25Siste melding: 03-06-09, 17:47 -
Jeg føler meg mislykket
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 32Siste melding: 23-09-06, 19:16 -
endelig føler jeg meg ganske så bra:) :)
Av isa1 i forumet SolskinnshistorierSvar: 5Siste melding: 23-09-06, 08:09 -
Føler at andre ser på meg som en unnasluntrer
Av liten i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 02-10-05, 09:40

Svar med sitat
Bokmerker