Viser søkeresultater 1 til 5 av 5

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Sv: Noen som er misfornøyde med Armour/ lignende preparater?

Jeg kan ikke finne noen steder at det er en dels om får for mye T3 når de går på Armour. Hvor har du dette fra, og hva betyr det ?

Jeg har sett at min blodprøve altid viser fT3 noe over den referanseverdien legene bruker. Den er satt av et materiale av antatt friske mennesker, og de statistiske referanseverdier er menneskesatte - til 2,5 percentil.
    Det er altså mulig å få hvilke referansegrenser somhelst.

Har jeg for mye fT3 ?
    Jeg har det helt fint med de verdiene som fremkommer når jeg en sjelden gang tar blodprøver. De er helt ubrukelige til å vurdere min tilstand. Det eneste som betyr noe i så måte, er hviklen dose jeg tar. DEN, betyr noe.
    Ikke blodprøvene, og nåde den som kommer å forteller meg at jeg ikke kjenner meg selv og at facit ligger i blodprøvene.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    55
    Meldinger
    1,051

Standard Sv: Noen som er misfornøyde med Armour/ lignende preparater?

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
    Jeg kan ikke finne noen steder at det er en dels om får for mye T3 når de går på Armour. Hvor har du dette fra, og hva betyr det ?
    Det eneste jeg har fått med meg angående dette er at grisekjertlers andel av t3 i forhold til t4 er større enn hos mennesker. Noen leger tilfører derfor t4 for å få dette forholdet mer likt som hos mennesker. Er det kanskje det som er ment?

Lignende tråder

1. Noen andre som har opplevd lignende?
    Av luripus i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 5
    Siste melding: 24-08-07, 12:32
  2. Influensa-lignende følelse
    Av Shanita i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 13-03-07, 21:06
  3. nye prøver, armour og dosering, noen synspunkt?
    Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 6
    Siste melding: 31-05-06, 10:16

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn