Viser søkeresultater 1 til 10 av 33
Tråd: Fra høyt til lavt
Threaded View
-
20-12-09, 11:31 #8
Sv: Fra høyt til lavt
Ja det er godt at vi er halvparten hver, 2friske og 2 ikke,
det er også greit i sånne situasjoner at man har et stabilt liv foruten det sykdom bringer av utfordringer.
Egentlig greit å ha rollen som sjefspurke også for når sjefspurka ikke strekker til finner de ihvertfall ut hvor mye hu egentlig ordner med.
Blir egentlig satt mer pris på.
Oppi alt slitsomt har både vi og barna blitt så voksne at vi finner små ting som gleder oss og da får man også ekstra energi,
vi har begge kjørt motorsykkel før og kjøpte en eldre veldig fin en i fjor,
vi ble aldri enig om hvem som skulle kjøre også fikk vi problemer med å få med attpåklatten på tolv.
så jeg fikk fint påskeegg i fjor, min egen sykkel.
orker ikke kjøre lange turer pga armene men de korte jeg unner meg gir meg masse glede,
jeg tror det er viktig at vi prøver å finne ting vi har lyst til å gjøre det når vi orker.Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
Lignende tråder
-
Fra lavt til for høyt stoffskifte?
Av Nelly i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 30-04-09, 13:24 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
både for høyt og for lavt?
Av kvulpe i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 20-11-07, 16:05

Svar med sitat

Bokmerker