Tusen takk, Anisa!
Jeg mistenker legen min for å holde litt på meg skjønner du, for å få mest utbytte av meg som pasient. Litt forsøkskanin og han sier at Armour ikke lenger er tilgjengelig, men jeg skal fortelle han om dette (Erfa) neste gang jeg skal dit =) *Gleder seg til å slå litt i bordet*

Hormonene (kapsler og tabletter) jeg tar for overgangsalderen heter Progynova og Progestan..

Husker ikke helt hvem som produserer disse =), men det finnes en del informasjon på nett om dem iallefall =)
En kan bli sprø av å lese om alle bivirkningene, men jeg har veid ulemper og fordeler opp og ned i mente sammen med legene mine, og kom frem til en konklusjon om at jeg bare må for ikke å bli "gammel og grå" og få en rekke sykdommer knyttet til overgangsalderen lenge før tiden.
De forebygger jo kreft også, så jeg har ikke noe valg.

Jeg har blitt så mye bedre etter jeg fikk tilskudd av hormoner (progynova og progestan), men så har jeg dette med stoffskiftet igjen som jeg trenger medisiner for å få helsen ordentlig på plass.. Iallefall så godt som det går an å få den på bena igjen =)