Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
19-12-09, 23:27 #16
Sv: Er prøvene heilt normale?
Må erklære mig uenig i dette, på det tidlige for Delisas mand tidspunkt. Det gælder om at springe over de sædvanlige trin, hvor patienten bliver afvist med henvisning til at blod-cortisol i orden. Det er den altid undtagen når ens binyrer er næsten døde. Jeg ser ingen fordel i, at Delisas mand skal igennem "møllen" som alle vi andre har gjort og måske bliver han afmotiveret når han først står over for en læge, der fortæller ham at alt er i orden, ignorerer hans tilstand og sender ham hjem for at "vente og se".
Det er det, som utvivlsomt vil ske, hvis man følger den "autoriserede" fremgangsmåde.... Man kan også have for stor tiltro til lægerne, hvor det er dem, der deler kortene ud. Så længe de gør det, er det også dem som bestemmer, hvad de mener om prøveresultaterne. Hvis man kan, bør man for enhver pris undgå at lade sig trække ind i det spil. Det kan Delisas mand gøre ved selv at sørge for at skaffe sig cortisol-analyser på egen hånd. Det kan nemt komme til at spare ham for 2>3>4+ spildte år + de helseforringelser som han risikerer yderligere at udvikle i løbet af den (spildte) tid.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hypothyreose. Oversikt over hva som kan være lurt å sjekke!
Av Anisa i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 08-03-10, 10:29 -
blodprøver
Av Kari i forumet BlodprøverSvar: 9Siste melding: 10-07-05, 18:49 -
Blodprøver
Av Juva i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 20-06-05, 12:30

Svar med sitat
Bokmerker