Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Uklar urin
Hybrid View
-
17-12-09, 21:18 #1
Sv: Uklar urin
Ja, jeg tar med meg en urinprøve og leverer til uken da jeg skal til legen da.. Bedre å undersøke og utelukke i stedet for å la noe hope seg opp i systemet.
-
06-01-10, 18:27 #2
Jeg få uklar urin 1 time efter jeg har drukket mælk eller youghurt.
Men min urin er holdt op med at være gul siden starten af Eltroxin. Det ligner bare kartofelvand.
Og når man tager B vitaminer bliver urin meget gult, næsten selvlysende.
Efter en operation fik jeg penicillin på hospitalet. Min urin var blevet kraftig orange.
Man kan få sådan nogle urin stest strimler i helsekost forretninger med 9 eller 10 forskellige farver. Man kan hurtig se på farveskiftet og sammenligne med en tabel om der er noget galt. Det hedder Medi Test Combi i DK.
Mvh AdamEfter 10 år med for højt stofkifte er jeg blevet behandet med radioaktivt jod i 1999 og kunne tydelig mærke at jeg havde det skidt af de første eltroxiner.
-
06-01-10, 19:10 #3
Skal kjøpe sånne teststrips.. de er jo kjekke å ha liggende..
De heter medi test her også. Jeg drev nettbutikk før, og da husker jeg at jeg vurderte å ha dem i sortimentet.
Men jeg mistenker protein i urinen. For nå har det begynt å skumme når jeg tisser, og det er slike tråder/grums i urinen. Urinen er ikke melkehvit lenger, men vanlig gul men med grums...
jaja.. forhåpentligvis et steg i riktig retning
-
07-01-10, 01:55 #4
Sånne test sztrimler skal jammen jeg investtere i også
Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
-
30-05-10, 19:32 #5
Bruker
- Medlem siden
- Nov 2009
- Meldinger
- 1
-
31-05-10, 03:08 #6
Jeg snakket med legen om dette og han var ikke helt sikker. Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å levere urinprøve i det hele tatt da jeg fikk med meg koppen inn på toalettet på legesenteret... hiihi..
Men jeg skal til legen igjen nå i juni. Etter at jeg begynte på levaxin har det faktisk vært klarere urin. Så jeg antar at det hadde noe med stoffskiftet å gjøre.
Lignende tråder
-
Blod i urin
Av Mann-61 i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 7Siste melding: 11-10-07, 20:09

Svar med sitat

Bokmerker