Viser søkeresultater 1 til 10 av 11

Tråd: Uklar urin

Hybrid View

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    171

Standard Sv: Uklar urin

Ja, jeg tar med meg en urinprøve og leverer til uken da jeg skal til legen da.. Bedre å undersøke og utelukke i stedet for å la noe hope seg opp i systemet.
    Under prøvebehandling med Levaxin. Sekundær hypotyreose.
    Dagbok

Medlem siden
    Jul 2009
    Sted
    Danmark
    Meldinger
    156

Jeg få uklar urin 1 time efter jeg har drukket mælk eller youghurt.

Men min urin er holdt op med at være gul siden starten af Eltroxin. Det ligner bare kartofelvand.

Og når man tager B vitaminer bliver urin meget gult, næsten selvlysende.

Efter en operation fik jeg penicillin på hospitalet. Min urin var blevet kraftig orange.

Man kan få sådan nogle urin stest strimler i helsekost forretninger med 9 eller 10 forskellige farver. Man kan hurtig se på farveskiftet og sammenligne med en tabel om der er noget galt. Det hedder Medi Test Combi i DK.

Mvh Adam
    Efter 10 år med for højt stofkifte er jeg blevet behandet med radioaktivt jod i 1999 og kunne tydelig mærke at jeg havde det skidt af de første eltroxiner.

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    171

Skal kjøpe sånne teststrips.. de er jo kjekke å ha liggende..
    De heter medi test her også. Jeg drev nettbutikk før, og da husker jeg at jeg vurderte å ha dem i sortimentet.

Men jeg mistenker protein i urinen. For nå har det begynt å skumme når jeg tisser, og det er slike tråder/grums i urinen. Urinen er ikke melkehvit lenger, men vanlig gul men med grums...

jaja.. forhåpentligvis et steg i riktig retning
    Dagbok

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    62
    Meldinger
    409

Sånne test sztrimler skal jammen jeg investtere i også
    Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her

Medlem siden
    Nov 2009
    Meldinger
    1

Sitat Opprinnelig skrevet av Moxa Vis post
    Men jeg mistenker protein i urinen. For nå har det begynt å skumme når jeg tisser, og det er slike tråder/grums i urinen. Urinen er ikke melkehvit lenger, men vanlig gul men med grums...
    Hej Moxa

Jeg er nysgerrig efter at høre om du nogensinde fandt ud af grunden til den skummende urin og "trådene" i den. Jeg har det netop på samme måde, og jeg er i tvivl om hvad det kan være, og om det er noget jeg skal til lægen med?

Mvh Brian

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    171

Jeg snakket med legen om dette og han var ikke helt sikker. Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å levere urinprøve i det hele tatt da jeg fikk med meg koppen inn på toalettet på legesenteret... hiihi..

Men jeg skal til legen igjen nå i juni. Etter at jeg begynte på levaxin har det faktisk vært klarere urin. Så jeg antar at det hadde noe med stoffskiftet å gjøre.
    Dagbok

Lignende tråder

1. Blod i urin
    Av Mann-61 i forumet Diverse relatert til helse og sykdom
    Svar: 7
    Siste melding: 11-10-07, 20:09

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine