Viser søkeresultater 1 til 10 av 94
Threaded View
-
17-12-09, 12:58 #5
Sv: Kvinne i nød med høy anti-TPO søker ridder på hvit hest (dvs. erfaring og visdom:
Først vil jeg si hjertelig takk for lange gode svar. Jeg begynner å bli klokere!
n`Finn, du bekrefter på mange måter det jeg selv tenker og tror, er godt å høre at jeg ikke er helt på villspor. Det er jo rimelig selvmotsigende at kroppen produserer hormoner den ikke har bruk for. Ellers er jeg sjokkert over hvor mange som har mistet alt for mange gode år- og som selv har måttet komme frem til egnet behandling. Det er visst sant at en må være frisk for å kunne være syk..
Det fører ikke bare godt med seg at markedskreftene får styre. Og ja, heia internett!! Hva gjorde vi egentlig før når vi undret oss? Det har jeg glemt..
Siven, takk for «skitne triks»!
Greit å ha noe i ermet om det trengs (og det virker det som).. og så kommer du med enda en bekreftelse på at Armour fungerer best for deg. Hyggelig å høre at du er bedre nå!
Jeg har forresten også en søster med lavt stoffskifte. Satt på Levaxin for et par måneder siden. Ble mye bedre i starten, nå går det ikke like bra. Hun er dyrlege, så om hun vil prøve Armour eller lignende, satser jeg på hun har noen slående medisinske argumenter.. skal diskutere dette med henne i julen.
Jeg vil kjempegjerne få det brevet fra Aker!! Sender deg en pm med mail. Jeg har nå bestemt meg for å ta opp alternativ medisinering med min lege. Virker liksom bortkastet å forsøke Levaxin i åresvis når så mange har det bedre med noe annet. Og ikke minst virker det som flere føler seg klarere i toppen med Armour??
Men jeg ønsker å ha med noe å «slå i bordet med» og det virker ikke som det er mye vitenskapelig forkning konkret på disse alternative produktene? Har funnet en svensk avisartikkel om en lege som har skrevet ut Armour til 200 pasienter og seier «alle» har det mye bedre. (http://www.expressen.se/halsa/1.1342...iniva-har-okat ) Denne tenkte jeg kanskje å ta med. Nå er kanskje ikke expressen verdens mest seriøse avis, men
Om noen vet om dokumentasjon en lege ville tatt for god fisk, tips i vei!
Vigdis: Det hørtes jo ganske sammenfallende ut ja.. man skal jo liksom være frisk etter avsluttet kreftbehandling, men jeg har flere ganger lurt på hvordan kroppen hadde fungert i dag uten sykdom og cellegift. Fikk mye info om evt senvirkninger under forskningsundersøkelsen. Men de vet jo ikke så mye enda siden folk lever lenger og lenger etter kreftnehandling
Heldigvis! Stoffskifte var ikke nevnt, men fatique og tidlig overgangsalder. Boka «kreftoverlevere» er ny og bra om du er intr. I slikt
Takk for linken! Skal absolutt sjekke det ut og be legen sjekke binyretretthet neste gang. Får bruke kreftbehandlingen som argument også. Skulle jo uansett sjekket disse før jeg ble satt på Levaxin?
Håper du får riktig behandling nå og at det går riktig vei!
Takk alle sammen! Å høre fra dere betyr mye! Og jeg tror det kan komme til å bety mye for helsen min også...
Ringte forresten legekontoret og skal få tilsendt alle prøveresultater. Fikk resultatet på nestsiste prøve (ikke fra endokrinologen men legekontoret): Fritt t4: 12,4. TSH: 4,80. Anti-TPO over 1000
Lignende tråder
-
Min erfaring med lavkarbodiett
Av NoraH i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 12Siste melding: 11-12-09, 01:19 -
Nykomling som søker svar
Av HeiDisign i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 13-01-08, 09:46 -
Min erfaring med operasjon
Av Juliemor i forumet Operasjon for Hashimoto'sSvar: 1Siste melding: 21-11-06, 11:03 -
Er det noen her som har erfaring med homeopati?
Av Thyr i forumet Alternativ behandlingSvar: 3Siste melding: 01-09-06, 11:34 -
Når på dagen dere tar levaxin ?
Av ung mor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 13Siste melding: 06-04-05, 22:21

Svar med sitat

Bokmerker