Ja jeg forstår at jeg må prøve å ta tiden til hjelp. Skjønner at jeg gjerne har vært medisinert i litt for kort periode ennå.
Men kan dere forklare meg litt nærmere hva det er som gjør at jeg ennå ikke skulle ha særlig effekt av levaxinen? Blir litt frustrert når dere sier jeg har gått på det så kort tid. Hehe. Ikke misforstå. Jeg setter pris på hvert ord dere vier meg. Og med det vil jeg gjerne også si tusen takk for det. Men jeg føler liksom at når jeg har gått på en medisin i snart to måneder og den er så sterk(?) at det må gå god tid mellom opptrappingene at den gjerne burde hatt litt effekt nå. En effekt jeg kan merke LITT av ihvertfall. Forstår dere hva jeg mener? Hvorfor skulle det ikke hatt noe effekt ennå? Er kroppen min SÅ treg med å omsette stoffet?
Og når legen min sier seg fornøyd nå uten at jeg har merket noe, blir det litt mye for meg. For jeg ser jo på blodprøven at NOE har skjedd. En liten endring i verdiene har skjedd. Og det er vel nærliggende å tro at det skyldes medisinen. Men hvis legen er så damn fornøyd hvorfor kjenner jeg ingenting.

Aaaaaaarrgh.

Mye spørsmål der gitt. Og ved nærmere ettersyn ser je jo at jeg stiller det samme spørsmålet på 54 forskjellige måter. Beklager. Men jeg måtte bare få tømt litt frustrasjon.
Er vel til dels på grunn av skuffelsen av at legen sa at " nå skal livet ditt bli bedre" og " jeg gir meg ikke før vi har fixet dette" og så bare snudde tvert med en gang blodprøven viste en halveis grei gjennomsnittsverdi. Hehe. For et liv