Sitat Opprinnelig skrevet av Siven Vis post
Interessant Anisa
Det er dr. Wilsons anbefalinger. Jeg finder en del ude på nettet fordi jeg er ved at skrive på en "manual" i genkendelse af skjoldbruskkirtelsignaler i retning af en mulig udvikling af sygdommen, længe før det kan syns i blodprøverne. Manualen er til min søn og hans fremtidige familie. Jeg bare hader tanken om, at nogen af mine skulle ramle ned i et hul fordi lægerne i virkeligheden ikke aner andet om diagnose og behandling af stofskiftesygdom, end det som står i medicinalindustriens såkaldte forskning, i virkeligheden kun salgsmateriale. Når jeg finder noget interessant, kan jeg lige så godt poste det her.
Sitat Opprinnelig skrevet av Damen Vis post
Kan tilskudd av Lakrisrot i kapsler være noe? Eventuelt hvor mye bør man ta om dagen?
http://www.helseshoppen.no/produktde...m?prodid=99565
Der står, at dosering er 4-6 kapsler 2-3 gange dagligt. Men der står intet om, hvor meget lakridsrod er der i hver kapsel. Min egen gylden regel er aldrig at handle i webbutikker, der ikke oplyser fyldestgørende om deres produkter. Jeg tror, jeg har et eller andet sted noget mere om det. Kommer tilbage når jeg har fundet det frem senere i morgen.

God nat