Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
    Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Ålesund
    Alder
    38
    Meldinger
    16

Question Holder det ikke alltid bare med Levaxin, eller?

Jeg lurer på en ting:

Har skjønt at det ikke er alle som blir bedre av å bare ta Levaxin. Jeg lurer da på hvilke symtomer dere andre har fått pga dette, slik at dere innså at dere måtte prøve noe annet. Jeg tar 150 µg og føler meg normal i hverdagen. Da jeg fikk sykdommen gikk jeg opp 20 kilo på bare to måneder! Var utrolig slapp og hadde et enormt søvnbehov. Hadde da ikke så høy anti-TPO, men fikk det etter jeg begynte på Levaxin. Nå har anti verdien sunket igjen og er rundt 100 tror jeg.. (Har aldri brydd meg om å notere ned verdiene mine når jeg har vært hos legen..)

Så spørsmålet er vel, holder Levaxin for meg? Og hvilke symtomer er det man får når medisinen ikke er tilstekkelig?

Medlem siden
    Dec 2008
    Meldinger
    77

Standard Sv: Holder det ikke alltid bare med Levaxin, eller?

Hvis du føler deg normal er det ingen grunn til å skifte medisin.

Vår

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Du merker det hvis det ikke holder Caroline - tru meg.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Holder det ikke alltid bare med Levaxin, eller?

Sitat Opprinnelig skrevet av Caroline Vis post
    (Har aldri brydd meg om å notere ned verdiene mine når jeg har vært hos legen..)
    Det kan du lige så godt vænne dig at bryde dig om, Caroline. Du er begyndt på en livslang hypothyreose-karriere og din fremtid kan, en skønne dag komme til at arte sig ganske uoverskueligt, hvis du ikke har tidens prøveresultater arkiveret. Du vil stå ganske forsvarsløs over for lægerne og de vil trække dig ved næsen som det vil behage dem, når du ikke har "dokumentationen" på, hvordan det gik "i fortiden". Så kom nu i gang med at notere og gemme. Det kan kun gå for langsomt.

Sitat Opprinnelig skrevet av Caroline Vis post
    Så spørsmålet er vel, holder Levaxin for meg? Og hvilke symtomer er det man får når medisinen ikke er tilstrekkelig?
    Til den tid Levaxin evt. ikke "holder" for dig længe - bliver du ikke i tvivl. Så enkelt kan det siges. Om ca. 20-25 år kommer du i overgangsalderen og ingen kan sige om det bliver dårligt, halvdårligt eller bare lidt ubehageligt. Men det er næsten sikkert som amen i kirken, at det bliver svært for Levaxin alene at holde hypothyreosen i skak.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Ålesund
    Alder
    38
    Meldinger
    16

Takk for svar

Da antar jeg det burde ringe en varsellampe om jeg blir trøtt, sliten og deprimert igjen, da får jeg vel ta en ny prat med legen om medisin

Lignende tråder

1. Matematikk virker ikke alltid
    Av Hansen i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 2
    Siste melding: 21-05-09, 20:30
  2. Store butikker er ikke alltid det beste
    Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)
    Svar: 3
    Siste melding: 17-07-06, 21:37

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn