Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
11-12-09, 15:30 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
De sier så mye rart disse legene. Jeg fikk høre at jeg kan få osteoperose av lav TSH, og det er vel heller ikke riktig. Jeg har fått konstatert osteopeni i lår og hofter - forstadiet til osteoperose, og dette har forverret seg med 10% på to år. Noe som er ganske mye iflg legen. Så han tenker sikkert med seg selv at han fikk rett, men jeg tror ikke noe på det, så lav TSH bekymrer meg ikke.
Ikke er jeg arvelig belastet og trimmet har jeg gjort hele livet. Så jeg tror heller det har med overgangsalder å gjøre. Og mulig kosten, som du nevner. Helt andre faktorer enn de som legene hoster opp.
Det slo meg bare at det kan være noe lignende i ditt tilfelle med Cortef/hydrocortison.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker