Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
03-12-09, 19:52 #2
Sv: Barna med lavt stoffskifte
Ja, Siven, vi blir nok ekstra oppmerksom på hypo symptomene blant våre nærmeste når vi har det selv. Så bra at du har fulgt med datteren din og sett hvordan hun har det og tatt tak i det! Jeg også mener at det er bedre å ta det tidligere enn seinere. Jeg håper at legen deres vil mene det samme. Du er heldig som har fått en lege i Norge som er villig til å gi medisine som trengs. Jeg håper at du vil skrive om hva som skjer videre med henne. Håper også at hun kommer seg fort igjen når hun får riktig medisinen!
Jeg lurer på om hvor fort folk pleier å se endringene når de starter på medisinen? Lurer på om det er fordi vi har gått på en stoffskifte vennlig diet så lenge at vi kan merke endringene så raskt?
Hadde gjerne lest mer om barn og stoffskifte. Det virker som om det ikke er så mange her som har barn med lav stoffskifte.
Klem fra Lulu
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Gubben dro fra meg og barna,med di ordene : jeg flytter ...
Av marimat i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 26Siste melding: 29-04-10, 15:04 -
Barna i behandling
Av Lulu i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 04-12-09, 08:20 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker