Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
10-12-09, 11:54 #9
Sv: Hva er dette fornoe? Hvitt belegg på tunga
Hej Yvette (og andre)

Hvis du har været hos tandlæge omkring tidspunktet for blærernes udbrud, kunne det måske være gavnligt at ringe til tandlægen og høre om han kender til andre patienters evt. samme problem (selv om jeg ikke regner med at en tandlæge vil indrømme sådan noget, da det retter opmærksomhed på hans hygiejne certifikat). Man kan omvendt spørge om det lyder som noget tandlægen har set før og i så fald - om han/hun ved hvad det kan være. Det er nemlig ofte tandlæger som faktisk ser flest div. hud-reaktioner i folks munde, fordi det er langt fra altid at folk går til lægen ved blister eller lignende. Som du jo også selv har ventet (f.eks.) i hele to måneder....
Jeg ved ikke hvordan det er indrettet i Norge, men i Danmark går jeg aldrig til en tandlæge, der ikke har et hygiejne-certifikat hængende på en synlig plads i klinikken.
Men ellers kan jeg stå inde for at anbefale Kolloidt sølv fra en pålidelig leverandør. Jeg bruger selv denne og har gjort det i evigheder, også i husholdningen.
Hvis du evt. overvejer, lad dig ikke skræmme af historierne om "den blå mand"
. Det er noget helt andet han (uhæmmet) har brugt. Husker jeg korrekt var det et ioniseret (?) sølvpulver opslemmet i vand, eller noget i den retning. Det har intet med kolloidt sølv at gøre. Pigerne på det danske forum, særlig Linda bruger det entusiastisk. Hendes mand har Crohns tarmsygdom og har gennemgået 11 tarmoperationer, uden større bedring. Først efter at hun har "sat" ham på kolloidt sølv, er han blevet bedre nok til, at han nu omsider er begyndt at tage på i vægt, så hun er bare henrykt. Du kan bare spørge dem hvis du har brug andres private erfaringer.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Noen med diabetes her? hva spiser dere?
Av cathrin i forumet Helbred og kostholdSvar: 4Siste melding: 21-12-09, 23:44 -
Noen med diabetes her? hva spiser dere?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifte og diabetesSvar: 4Siste melding: 21-12-09, 23:44 -
Rennende øyne og smerter i tunga
Av Tily i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 7Siste melding: 13-09-07, 20:38 -
Noen av dere som har erfaringer med Acth?
Av munch i forumet Cortisol / ACTHSvar: 12Siste melding: 21-04-07, 09:32 -
HAH! Svart på hvitt - skrevet av en lege om leger.
Av baremei i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 05-06-06, 08:51

Svar med sitat
Bokmerker