Må si meg enig med n`Finn her, ingen mirakelkur med helbredelse over natta, var det ikke du n`Finn som hadde et fint utrykk her på forumet et sted tidligere i dag om hvordan tid blir regnet i vår verden? Var det noe at; et øyeblikk er en måned og en stund er et år?
Men nå gjentar jeg meg vel litt for jeg har mast i hele dag om vitaminer og mineraler, Viktig! Viktig!
Få oversikt over verdiene Deres for det trengs masse gode reserver av b12,jern,zink.selen,omega3 osv osv, søk på forumet mange bra hint og erfaringer, søk også min tråd fra høyt til lavt der har n`Finn lagt inn en oversikt over en del.
Mitt råd er også i og med at det er mye å følge med på å mye å ha i seg, kjøp en stor dosette på apoteket med minst 4 rom for hver dag og fordel alt en gang i uken, mye lettere å følge med i og med at de fleste av oss er litt glemske å surrete så ser man også lett hva man har tatt og ikke, lett å få tatt det man skal hvis man skal avgårde også for man putter bare hele dosetten i veska. Jeg råder Dere også til at de vitaminer etc Dere er i manko på som fåes i injeksjoner så få det, veldig enkelt og mye mer effektivt, ett stikk i baken en gng i uken et par måneder og vedlikehold på en gng i mnd. Det gjør jeg og det er virkelig greit.

Lykke til!