Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
09-12-09, 16:55 #13
Sv: Hei, trenger litt hjelp :)
Hei Mjohank
Så trist å høre om nedslående time hos legen. Men dessverre ikke overraskende. Har hatt akkurat samme opplevelse selv: Legen påstår at jeg er frisk og optimalt behandlet fordi blodprøvene er fine selv om jeg føler meg helt elendig. Nå er jeg ikke blodprøvespesialisten her inne på forumet, men jeg synes forresten at både ft4 var litt for lav og tsh litt for høy til å kalle deg optimalt behandlet...
Men som det sies over her, ting tar tid, og det er sant, og en bør ikke øke dosen for fort. Men om du ikke føler deg bra etter noen uker, synes jeg du bør ha en Plan B klar: Dvs bytte lege. Når legen ikke vil henvise deg videre til spesialist (noe jeg synes han burde, men å komme til endokrinolog er ikke alltid løsningen heller, de er kke så flinke med hypothyreose og følger gjerne samme behandlingsprinsippene som fastlegene), bør du søke leger selv. Jeg går på Balderklinikken. Det er dyrt, så ikke alle kan gjøre det (og det ligger i Oslo). Der har jeg fått hjelp til binyrer undersøkt vitaminmangler etc. Har også kuttet ut levaxin til fordel for Thyroid. Kanskje noen på forumet kan gi deg tips om andre bra leger? Ikke så mange av dem, men noen finnes det dog. Ikke gi deg ihvertfall
Lignende tråder
-
Har hatt hypotyreose i 8 år. Litt viten?
Av irene i forumet Lavt stoffskifteSvar: 50Siste melding: 21-04-10, 13:28 -
Ny her, trenger litt hjelp!
Av trude.lutt i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 29-10-07, 16:15

Svar med sitat
Bokmerker