Takk for tipset! Det er jo en jungel av preparater og prøver etc etc, lett å gå seg bort i alle navn for en som er litt grønn foreløpig. Jeg har gått på en latterlig dose av Levaxin siden mai, da gikk jeg et par skritt videre men kom aldri lenger. Først etter at jeg begynte å utforske litt bla på dette forumet at jeg økte dosen på eget iniativ og informerte legen om dette ved legebesøk i oktober, samt at jeg hadde samlet en del info fra disse sidene. Først da jeg kunne informere om dette og at jeg kom et par skritt videre når jeg økte dosen og viste ham listen over symptomer ifht binyretretthet osv gikk det opp et lite lys for han også. Fikk ved forrige legebesøk prednisolon, måtte drøye litt med å begynne med dem pga vaksine mot fleskefeber, men begynte på mandag, har ikke øket dosen på levaxin nå fordi jeg begynte med pred. og vil gjerne måle evt. virkning på det i forhold til pred. og ikke Levaxin.

Jeg har satt igang ordentlig system ifht vitaminer og mineraler, kjøpte meg stor dosette da det blir mye inntak i løpet av dagen og hvis jeg skal noen steder putter jeg den bare i veska.

Har vært skikkelig dårlig i et par år nå men det er nok fordi jeg har vært utsatt for utrolig mye stress siden påsken 08. Huset våres brant, og vi har slitt med ordentlig bosted i mellomtiden, nå i september valgte jeg å si ifra meg en god jobb med god inntekt pga sykdom(daglig leder)masse negativt stress privat og masse stress og press på jobb mht finanskrise etc gjorde at siden mars har jeg vært 80% sykmeldt og orket ingenting mer. Blir bare drittlei fordi jeg har vært vant til å ha stor arbeidskapasitet og effektivitet, nå er alt bare mørkt. Godt at jeg er så trassen for det er når jeg er dypest at jeg kjemper hardest og ser lys i tunellen.

Har valgt å ta de vitaminer jeg trenger som finnes til injeksjon på denne måten fordi det er så mye som trengs, prøver nye medisiner og håper på en bedring(regner med at det går litt tregt fordi jeg sikkert hadde trengt ekstra hvis jeg var riktig medisinert akkurat nå)det nye huset begynner å ta form(innflytting uken før påske). Og jeg har valgt å overse denne julen så godt det lar seg gjøre og gleder meg masse til neste jul i stedet, da blir det ordentlig julehus som jeg pleier å ha.