Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Barna i behandling
Threaded View
-
03-12-09, 19:52 #4
Sv: Barna i behandling
Tusen tusen takk til Gunnda og Siven for deres støtte!!!!

Jeg var tvilende like før avreise, ville det vise seg til å være bortkastet penger? Var mine tanker om at alle var hypo bare oppspinn?
Når vi kom til den dyktige legen med den kunnskap og grundighet så var det ikke noe tvil lenger.
Og nå er jeg kjempe glad fordi jeg kan se allerede at de er blitt bedre. Håret til sønnen min er blitt mye glattere og blankere. Han holdt på å gre det ikveld og undret seg over hvor blankt og flat det var - før var det stiv, tørr og veldig høyt. Han smiler mer og virker som om han har mer overskudd. Matlysten til begge barna har gått litt ned nå. Det er egentlig bare bra, fordi de spiste uhyre mye før! Det ser ut til at magen endrer seg raskt også. De er mer hyppig til toiletet og avføringen ser bedre ut.
Oi, jeg kan si dere at det er herlig å se disse endringene! Jeg vet ikke om det er noe sammenheng men sønnen min hadde en plantarsvorte på sin stor tå siden begynnelse av sommeren. Forrige uke holdt vi på å prøve å fjerne det øverste laget på det og nå er det hele det svære geie borte!
Hadde gjerne lest mer om barn og stoffskifte. Det virker som om det ikke er så mange her som har barn med lav stoffskifte.
Klem fra Lulu
Lignende tråder
-
Gubben dro fra meg og barna,med di ordene : jeg flytter ...
Av marimat i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 26Siste melding: 29-04-10, 15:04 -
Liothyronin - behandling og kviser
Av Berit S i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 3Siste melding: 15-05-09, 16:38 -
Behandling med radioaktivt jod
Av LeneN i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 2Siste melding: 14-08-07, 19:14 -
Radio-jod- behandling
Av josie i forumet Høyt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 03-12-06, 16:32 -
Alternativ behandling
Av Hilma i forumet Alternativ behandlingSvar: 1Siste melding: 17-04-05, 18:22

Svar med sitat

Bokmerker