Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
03-12-09, 18:18 #10
Sv: Noen av dere som har fått Erfa Thyroid?
Det var godt å høre at du er mindre frossen, Ella!! Kan love deg at det ikke er tilfeldig!! Det første jeg merket når jeg tok min første Armour tablett, var at frosten i kroppen som jeg hadde hatt i årevis på levaksin, slapp taket. Etter den første tabletten!! Det tyder på at Thyroid fra ERFA også funker
. Ikke at jeg har tvilt, men....
Det første jeg merket når jeg var tom for Armour, og måtte gå over på levaksin, var at jeg frøs. I denne tiden på levaksin har jeg måttet gå til innkjøp av en oljeovn, og det holder ikke lenger med pledd på sofaen, jeg må ha dyne!! Greit at det har blitt vinter, men alle andre rundt meg går rundt og svetter her hjemme. Det var svært beroligende å høre at du fryser mindre, det andre kommer til å bli bedre etterhvert.Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
Hvor kjøpe ERFA thyroid
Av Hansen i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 27Siste melding: 22-11-09, 14:05 -
Sådan ser ud Thyroid® fra Erfa Canada inc.
Av Anisa i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 0Siste melding: 22-11-09, 12:50 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Erfa Thyroid snart tilgjengelig på registreringsfritak
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 18-10-08, 15:48 -
Mulig at erfa Thyroid kan skaffes påreg.fritak fra Belgia
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-10-07, 14:22

Svar med sitat
Bokmerker