Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Rennende øye
-
07-11-08, 17:30 #1
Rennende øye
Hei
Venstre øye renner og spesielt når jeg er ute. Ringte min spesialist. Hun mente det ikke hadde med Graves eller medisin å gjøre. Spurte om jeg var forkjølet. Det er jeg ikke.. Ser ut som jeg gråter på ene øye.. Noen andre som har rennende øyne. Vet noen hva det skyldes.?Legen sier jeg har Graves
Jeg lever ett liv, ikke kjemper en krig
-
08-11-08, 19:37 #2
Re: Rennende øye
Hei ,
Jeg er stadig plaget med rennende øyne. Alle sykdommer/tilstander som påvirker slimhinnene i kroppen kan gi rennende øyne. Tårevesken kan få dårligere kvalitet, og det blir kompensert med at tårevesken øker i mengde innimellom. Når ikke øynene mine renner er de heller litt for tørre. Jeg har fått påvist for lavt nivå av tårevæske av øyelege. Likevel renner øynene ofte når jeg kommer ut.
-
09-10-09, 01:03 #3
Sv: Re: Rennende øye
Hei. Lenge siden du spurte om dette men jeg hadde samme problem tidligere. Da jeg begynte med kombinasjonsbehandling forsvant dette og mange andre problemer raskt. Jeg kunne nesten ikke gå utfor døra før øynene begynte å renne, når jeg var hjemme føltes de ofte litt for tørre. Dette problemet hadde jeg i 4-5 år. Etter jeg begynte med t3 for 4 mnd siden har jeg ikke hatt rennende øyne.
-
03-12-09, 12:40 #4
Sv: Rennende øye
Etter at jeg begynte med Armour har jeg egentlig ikke hatt det problemet, før det var det ganske ille. Men før det fikk jeg vanlige allergi-øyedråper av legen min som jeg tok sånn av og til, det hjalp en masse
Svar med sitat

Bokmerker