Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
03-12-09, 11:19 #6
Sv: Noen av dere som har fått Erfa Thyroid?
Hei!
Gleden var stor da jeg i dag fikk bekreftet at apoteket (vitus) kan skaffe Thyroid fra ERFA i løpet av en uke
. Nå håper jeg bare at legen min vil skrive ut registreringsfritak. Det regner jeg med at han gjør, for jeg har tidligere gått på Armour. Har vært alvorlig bekymret for min egen helse i denne tiden på levaksin, etter at jeg gikk tom for Armour. Jeg har ikke vært til å leve med for mine nærmeste. Jeg har ikke tålt verken lyd eller lys. Den kognitive svikten har vært fenomenalt stor. Mesteparten av tiden har jeg døst foran TV'en uten å få med meg noe som helst. Til dere som allerede har fått Thyroid fra ERFA: Hvordan føles det?? Er det noenlunde lik virkning som Armour? Bedre? Dårligere? Er kjempespent!! Fikk nytt håp i dag
Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
Hvor kjøpe ERFA thyroid
Av Hansen i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 27Siste melding: 22-11-09, 14:05 -
Sådan ser ud Thyroid® fra Erfa Canada inc.
Av Anisa i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 0Siste melding: 22-11-09, 12:50 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Erfa Thyroid snart tilgjengelig på registreringsfritak
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 18-10-08, 15:48 -
Mulig at erfa Thyroid kan skaffes påreg.fritak fra Belgia
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-10-07, 14:22

Svar med sitat
Bokmerker