Viser søkeresultater 1 til 10 av 47
Threaded View
-
01-10-06, 17:36 #25
hei
har nå vært lenge uten nett så derfor har jeg ikke kunnet følge opp tråden.
Men nå er jeg på ferie på Mallorca og her funker det jammen bedre enn hjemme!!!
Når man holder seg under 15g karbo i døgnet kommer kroppen i ketose og da er det fettforbrenning som skjer.....og det er jo det vi trenger! vi som har endel ekstra å dra på. For å forbrenne fett må vi også innta endel fett, obs riktig fett.
Jeg tror at mitt stoffskifte påvirker forbrenningen til å være lik null, men er jeg i ketose renner kiloene av. Det er derfor jeg er så positiv til denne dietten. Det er nemlig det det er; dette er ikke en livstilsmåte å spise på men en tidsbegrenset diett til en har nådd sine mål.
Det finnes en nettside som heter Ketolyse.no Det kan man også være med i et forum
Lykke til
Lignende tråder
-
Vektøkning
Av Bille i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 16Siste melding: 26-02-07, 20:35 -
Levaxin og vektøkning
Av nemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 40Siste melding: 04-10-06, 23:06 -
Ft4 og vektøkning
Av moor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 01-08-06, 07:35 -
Vektøkning...
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 04-07-06, 15:00

Svar med sitat

Bokmerker