Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
30-11-09, 19:43 #3
Sv: Dr. Wilson og dr. Hertoghe om pregnenolone
Jeg vil fortelle at jeg har brukt Pregnenolone-tabletter i over 2 år, og før den tid smurte jeg med Pregnenolone-krem. Tilsammen hvor lenge husker jeg ikke helt, men altså - hvis noen er engstelige for å begynne med disse så kan jeg bare berolige. Jeg har ikke hatt noen form for bivirkninger, bare positive virkninger så langt jeg kan registrere selv. Jeg smører i tillegg med Progesteron-krem, og som jeg har fortalt før så slo det gunstig ut på blodprøver.
Jeg kommer aldri til å slutte med disse. Det tør jeg bare ikke. Jeg er i rimelig fin form, noe jeg tilskriver bl.a nettopp Pregnenolone og Progesteron.
Lykke til dere som er i "startgropen", og bare spør om det er noe dere lurer på. Jeg tar 25 - 30 mg av Pregnenolone pr dag. Tar det om kvelden. Husker ikke akkurat hvorfor, men ikke så usannsynlig at det kan ha noe med søvnen å gjøre. Skal prøve å finne ut av det.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Pregnenolone
Av Bille i forumet PregnenoloneSvar: 44Siste melding: 08-12-11, 09:00 -
"Binyretrøtthet" av James L. Wilson
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 25-09-11, 20:28 -
Wilson's Syndrom
Av Pusen i forumet Sygdommer som ligner hypothyreoseSvar: 19Siste melding: 17-05-10, 01:22 -
"Binyretrøtthet" av James L. Wilson
Av Anisa i forumet BiblioteketSvar: 5Siste melding: 29-06-09, 13:16

Svar med sitat

Bokmerker