Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: Symptomer Hypothyreose
Threaded View
-
29-11-09, 18:51 #13
Kan jeg bruke dine erfaringer og symptomer?
Hei
Som nevnt på forsiden av forummet, arbeider jeg med en utstilling om stoffskiftet. Jeg jobber nå med en "symptombok". Den skal inngå i utstillingen. Noen av symptomene som refereres ovenfor, er nesten utgått på dato, myxødem kan være et eksempel på dette. Kanskje er det andre symptomer som er mer fremtredende i dag? Dere kan hjelpe meg med å finne frem til dem!
Jeg ønsker: Fornavnet ditt, og 5-10 av de symptomene du slet med, eller fortsatt sliter med. Har du færre symptomer er det helt ok. Jeg vil også gjerne ha en liten historie av deg, som kan handle om livet og det å streve med symptomer. Den kan være trist, eller morsom, eller ingen av delene.
(for eksempel xx sier i forbindelse med tiden hun slet med "liten eller ingen kjønnsdrift", at hun kunne like gjerne hatte ett kne mellom bena, området var like erogent som kneet)
Du kan skrive det her, eller sende meg det som en PM og være anonym. Bortsett fra at det blir mer personlig med et fornavn. Men du kan være anonym, jeg kan kalle deg både x og y!
Jeg håper at dere kan hjelpe meg! Og at jeg får mange svar til min ABCRuth Roland (f. 1960) er utdannet ved Statens Kunstakademi Oslo, samt ved Statens Håndverks- og Kunstindustriskole, innenfor grafikk og maleri.
Kunstverk av Ruth Roland i galleriet, Vi møter kunstneren Ruth Roland utenfor hennes atelier...
Artgate.no, Kranegalleri.no, Ruthroland.net, Rutholand.blog,
Lignende tråder
-
Symptomer Hypothyreose
Av gjest i forumet Lavt stoffskifteSvar: 18Siste melding: 12-05-12, 19:23 -
Symptomer?
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 07-11-06, 20:12 -
Symptomer
Av Henriette i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 06-09-06, 07:53 -
Symptomer på Hypothyreose
Av Tilte i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 31-08-06, 15:37

Svar med sitat