Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
24-11-09, 18:56 #6
Sv: Overdosering etter økning av D3
Takk for din medfølelse n`Finn,- det hjelper!

Ja, er klar over at noen med høyt stoffskifte svetter mer. Nå har jeg lavt stoffskifte og er ikke plaget av svetting, men lukten er lik den jeg hadde da jeg var hadde lav dose. Men,- det er et ubetydelig problem, heldigvis! Takk for lenken, det stod også en artikkel i Dagbladet. Det var noe med at svetting kan skyldes at man har et stoffskifte i ubalanse. Det var samtidig med intervjuer med noen som hadde svetteproblemer og som "la seg under kniven" og fikk større problemer etter operasjonen. Tenkte (igjen) på hvor viktig det er at leger har nok kunnskap.
De siste nettene har jeg hatt så mye kramper i føttene at jeg måtte stå opp og presse føttene ned i gulvet for å stoppe krampene. Såvidt jeg husker, skjedde det samme da jeg var på for lav dose.
Men noen plager skal vi vel ha, åkke som?
Lignende tråder
-
Verdier etter økning av Levaxin..
Av Marina73 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 29-08-08, 09:54 -
Hva skjer ved overdosering med Levaxin?
Av Gisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 05-06-08, 11:41 -
samle opp symptomer overdosering levaxin her!
Av isa1 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 18-03-08, 21:37 -
Kan bitteliten økning av Levaxin ha betydning?
Av Zena i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 14Siste melding: 10-05-07, 02:26 -
Armour økning etter blodprøvesvar
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 25-09-06, 20:04

Svar med sitat
Bokmerker