1.....Jeg sitter vel med inntrykket at for 99,9 % av norsk leger har vi enten ADDISON eller CUSHING.(Og dette er hva studentene lærer...så på en måte er fastlegene unnskylte, men tillatt å oppdatere seg da!!)-- Alt annet tilsier at vi er "friske". Hørt noe i samme duren angående f.eks. hypotyreose...vanskeligheten for mange å få en diagnose der også ??!!!
Jeg ville i første omgang anbefale dere begge å gå på apoteket å kjøpe dere et par tuber med 1% HydrokortisonKREM. Ta ca.2 cm å smør godt inn der huda er forholdsvis tynn. Gjenta hver 4 time på dagtid. Varier stedet dere smører dere på.
Noen merker positive ting med en gang, andre kanskje først etter 2-3-4- uker.
For en kortere periode er dette ikke farlig.

2....Hvis dere kan avstå 1400 kr(jeg betalte 1600kr.) ville jeg kontakte bmlab.no
Her er det bare å ringe inn ,men husk at dere skal ha full stressprofil,inklusive
DHEA. Dere trenger 4 prøveglass,pressiser 4 stk.
Disse blir sendt til USA, og dere får tilbake full analyse og god beskrivelse.
Det eneste dere trenger er et stempel fra fastlegen, og DET kan han/hun vel ikke nekte dere.
Scanlab i Stockholm trenger ingen underskrift, men kan være ok la legen føle at vedkommende er med på laget?!!
Det tar ca.3-4 uker innen dere får svar.
For å få vite -ville jeg gått for dette, for da kan der få handfaste bevis for at dere feks. trenger "Cortef"...