Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Hybrid View
-
23-11-09, 15:09 #1
Sv: Influensa eller bare symptomer på for lav dose?
Kjære vene

Alle symptomene er typisk lavt stoffskifte
Har trodd i lengre tid at det var influensa jeg holdt på å få, men det er stoffskiftet som har gått på trynet.
Du må skaffe deg mer medisin (thyroid) øyeblikkelig, men først og fremst må du opprettholde den dosen du hadde da du var bra ellers så kommer du til å gå på en kjempesmell
Du må ikke tro at du kan klare å opprettholde formen med halv dose, det går bare ikke.
Snakk med legen din om resept på Erfa Thyroid det er det samme som Armour og er også på registreringsfritak, se link i forumet.
Hvis du først møter veggen så vil det ta lang tid igjen før du er i nærheten av formen du hadde!!
Jeg er kanskje streng nå men dette må du ikke tulle med
-
23-11-09, 16:00 #2
Jeg har resept på Erfa og det er bestilt. Men det kommer jo ikke på dagen dessverre
Fikk vel bestilt på torsdag sist uke. Tok laaang tid og måtte bytte apotek for å i det hele tatt få bestilt noe.
Jeg hadde egentlig inne en bestilling på noe som apoteket TRODDE var medisin, men viste seg å være noe kosttilskudd-greier. Skal ringe og mase mer i morgen om hvor de ligger an med bestillingen.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
23-11-09, 16:07 #3
Siven: Jeg måtte kutte til halv dose for å strekke de få pillene jeg har igjen så langt som mulig. Fant ut at litt medisin i litt lenger tid var bedre enn normal dose i kort tid og så bråstopp på nulldose i lenger tid.
Hvis apoteket holder det de lovet har jeg nok til halv dose inntil det. Har 6 tabletter igjen
Jeg trodde forøvrig ikke at jeg ville merke det SÅ godt ved å kutte. Dvs det har gått rimelig greit inntil i går.
Det mest slitsomme er tungpusten. Sliter både når jeg er i ro og i bevegelse. Hodet kan man liksom "koble ut".For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
23-11-09, 16:50 #4
Uff da!! Stakkars deg

Håper dette ordner seg fort for deg, jeg vet hvor galt det kan gå så jeg mener det vel altså
Lykke til da
-
23-11-09, 21:24 #5
Jeg tok det slett ikke ille opp, tvert i mot er jeg veldig glad for gode svar
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
24-11-09, 14:07 #6
Nå er jeg veldig, veldig glad. Og samtidig litt småfrustrert over apoteket.
Jeg gikk nemlig innom lokalapoteket her for å forsikre meg om at de faktisk hadde bestilt Erfa. Ble liksom ikke helt overbevist etter 6-7 oppringninger sist uke fra apotekeren med spørsmål til meg. Så klok av erfaring så må jeg sjekke opp ;)
Og etter en goood stund så sier de plutselig at de har jo en boks Armour liggende der
Greit nok bare i 1 grain, men det blåser jeg i nå. Men HVORFOR kunne de ikke sagt det på torsdag da? Så hadde jeg kanskje sluppet noe av den nedturen jeg har nå.
Mistenker at det er en boks de bestilte til meg i vår, men at vi da fikk tak i 2 grain-styrken. Og så har den blitt liggende.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
"Svineinfluensa" eller bare forkølelse.
Av Anisa i forumet VaksinerSvar: 21Siste melding: 11-11-09, 18:51 -
Deprimert - eller bare litt ”hypotyreot”?
Av Anisa i forumet DepresjonSvar: 0Siste melding: 21-03-09, 11:40 -
Riktig dose eller øke?
Av an i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 5Siste melding: 29-10-08, 21:14 -
Takk for sist alle, dose Armour og symptomer
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 02-02-08, 12:18

Svar med sitat
Bokmerker