Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
20-11-09, 22:39 #10
Sv: Hvilke doseringer bør jeg starte med?
Det er ikke helt enkelt, som du har skjønt pling.
Armour er en av flere handelsnavn på Tyroid.
Det Tyroidet som er mest aktuellt i framtia her i Norge antar jeg blir ERFA Thyroid. De har fått det i apotek-kjeden Vitus og noen andre, men flere kommer nok til etterhvert.
Vitus har vel også vært den rimeligste til nå iallfall.
Historien er forkortet slik at denne typen stoffskiftehormon tabletter var enerådende før 1980 - etter det skiftet man "beite".
Man hadde klart å lage et kunstig molekyl av det hormonet kjertelen produserer mest av - T4.
De andre 25% av kjerteles hormoner bortforklarer man nødvendigheten av i en ny behandliingshypotese, som enda er den enerådende i vestlig medisin.
Det jeg syns er mest fenomenalt, er at man har tillegnet seg mye ny informasjon på de 30åra som er gått, men holder fremdeles fast på denne behandlingen.
Den er gått ut både på dato og på informasjon.
Så skal ikke jeg vri det til at ingen blir bra eller at alle blir det - på det ene eller det andre.
Men det tenkes forbannet lite !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Skal starte på diett, noen som vill være med?
Av Carro i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 8Siste melding: 03-07-09, 07:31 -
Hvilke symptomer vil forsvinne og hvilke må man leve med?
Av bambi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 20-04-08, 14:01 -
Jeg skal gifte meg, orker bare ikke starte med forberedelsene..
Av grynet i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 18-08-06, 22:21 -
Blodprøver - hvilke?
Av Vilde i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 08-04-05, 16:37

Svar med sitat
Bokmerker