Viser søkeresultater 1 til 10 av 37
Tråd: Norsk Medisinaldepot AS
Threaded View
-
12-11-09, 16:52 #7
Sv: Hvor kjøpe ERFA thyroid
Nå er alt bare rot! Jeg leser forskjellige ting her, og apoteket sier forskjellige ting!
Apotek1 i Grensen har taklet dette dårlig. I begynnelse visste de ingenting, og de skjønte ingenting.
Så fikk jeg forståelsen av at NMD leverte til dem. Hun som jobbet der snakket også om NMD. Og de sier de har bestilt. Jeg tror ikke de har bestilt noe i det hele tatt! Hvertfall ikke fra ERFA. Apotek1 i grensen går og venter på Armour.
Så finner jeg ut at NMD er ikke en leverandør Apotek1 bruker. De bruker Apokjeden.
Leverte resep der for et par dager siden og ringte i dag for å høre om de visste noe mer. Men neida! De klarer ikke. Jeg sa de burde følge opp saken bedre og finne på et eller annet for å skaffe dette siden det er så mange som bruker akkurat dette apoteket til å få Armour o.l. Noe så tafatt!
Så ringte jeg Vitus på Jernbanetorvet. Joda, de hadde levert ut ERFA thyroid allerede, og hun skulle skaffe meg - ikke noe problem.
Hun sa også at dette bestilles individuelt fra NMD. Hun sa at NMD bestiller ettersom de får inn enkeltbestillinger, altså NMD har ikke dette på lager, derfor tar det to uker.
Så nå har jeg vel fått alle versjoner det går an å få.
Hvis nå faktisk Jernbanetorvet skaffer dette, kommer jeg til å si til dem at fra nå av bestiller jeg kun gjennom dem. Kommer også til å si til sjefen for Apotek 1 at jeg kommer ikke til å bruke dem lenger.
Håper flere gjør det samme hvis det er sånn at de ikke kan skaffe, men at Vitus kan.
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Medisinsk norsk-engelsk-norsk ordbok
Av Sonja Midtlien i forumet BiblioteketSvar: 0Siste melding: 16-02-09, 20:51 -
Norsk Thyroideaforbund og BTF
Av Hansen i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 22Siste melding: 18-12-07, 20:19 -
Norsk litteratur om FT4 og FT3
Av marge i forumet Thyreoidea-hormonerSvar: 3Siste melding: 22-03-07, 11:22 -
Helseinformasjon på norsk
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 23-11-06, 00:42

Svar med sitat

Bokmerker