Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
13-11-09, 15:43 #12
Sv: Bivirkninger af vaccine mod svineinfluensa
Penge? Ved at medindrage nyfødte og spædbørn i "aftager-gruppen" forøges afsætningen enormt og forøget afsætning er.... penge. Mange penge! Norge skovler penge ind på H1N1-vaccine
Norge har købt ni millioner doser influenza-vaccine - og tilbyder at stikke alle borgere. Samtidig ejer Norge aktier i vaccinefabrikken. Den norske avis VG afslører, at Norge - som er gået længst med at tilbyde vaccine til befolkningen - ejede aktier i GlaxoSmithKline for 8.5 milliarder NKR ved udgangen af 2008.
Jo mere vaccine, der bliver solgt, jo flere penge tjener Norge altså. VG skriver, at Glaxos kursstigning foreløbig er på cirka 7 procent, eller mere end en halv milliard norske kroner.
Norske børsanalytikere mener dog, at den norske stat samlet vil tjene mellem 2,9 og 4,2 milliarder kroner i år på deres beholdning af aktier i medicinalfirmaer, der tjener penge på influenzaepidemien. Den norske stat ejer nemlig også aktier i fem andre firmaer, der producerer vaccine og medicin mod svineinfluenza.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Svineinfluensa og Armour?...
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 20-12-09, 11:55 -
Bivirkninger av Levaxin
Av Bille i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 2Siste melding: 07-01-09, 23:47 -
Neo-mercazole: bivirkninger
Av brits i forumet Høyt stoffskifteSvar: 34Siste melding: 09-02-07, 22:10

Svar med sitat

Bokmerker