Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
Threaded View
-
11-11-09, 21:34 #14
Sv: Trenger litt analysehjelp..
Forhøya leververdier(flere) følger lavt stoffskifte...og ja, hvis ikke kostholdet ditt skulle tilsi dette, har du høy kolesterol.
Og lav fT3 gir ofte symptomer på depresjon--blir tolka som det, og medisinert.
Det viser seg at mange ikke blir bedre av depr.med..men de blir bedre når de får en diagnose og stoffskiftemedisin.
For din egen del må du orke få avklart situasjonen din...spes. med tanke på din søster også, så kan det jo ligg noe arv her.....
Men andre mangler kan gi symptomer som minner om lavt stoffskifte.
Du får prøve ri to hester samtidig....mens du fortsatt har krefter,håper jeg..
Og fortell gjerne hvordan det går med deg.Du skal ihvertfall ikke bare slå deg til ro,og håpe at ting blir bedre av seg selv....på den tida kan kroppen bli gradvis ""ødelagt"", og det tar lengre tid og bygge OPP enn å rive ned(sier min endokrinolog også)....
Lykke til..Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Har hatt hypotyreose i 8 år. Litt viten?
Av irene i forumet Lavt stoffskifteSvar: 50Siste melding: 21-04-10, 13:28 -
Beskjed om å senke dosen med Armour fordi prøvesvarene var litt høye
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 13-05-07, 19:46

Svar med sitat
Bokmerker