Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
10-11-09, 11:10 #5
Sv: Hvis vi ikke mere kan få Armour/Westhorid?
Han snakker om hva Armour Tyroid inneholder, og på slutten sier han "and not jet identified components" - han mener altså at armour kan inneholde ennå ikke opppdagede stoffer som kroppen kan trenge.
Jeg tror mange leger har oppdaget at ikke alle blir bra på Levaxin. Noen har oppdaget at noen sta og jævlige pasienter som har krevd Armour er blitt bedre - og ALLE leger har hørt om dette !
Likevel fortsetter de med et behandlingstyrani som er vedtatt brukt i en tid man ikke hadde så mye oversikt som idag.
Jeg forstår det ikke !
Til de leger som er oppegående nok til å lese på forumet, vil jeg bare si at dere må gjøre noe med dette før folkets tillit overgår til forakt !
Men.
Ingen har egentlig funnet ut av hvorfor noen blir bedre på Thyroid.
Det finnes mange teoretiske forklaringer, og de refererer gjerne til de objektive forskjellene i innhold og at Thyroidet inneholder alt kjertelen produserte. Og at det i tillegg er biologisk.
Det holder for meg.
Men jeg VET jo ikke - kan det være noen ukjente stoffer ?
Den gang man laget Levaxin viste man bare om T4 - de andre var "ukjente stoffer"..................
De hadde vel en liiiten "hunsch" om at det var noe mer i Tyroxinet enn T4, men amn kunne vel ikke forsinke introduksjonen til salgsmarkedet.......• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Får dere tak i Armour/Westhroid?
Av anitab i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 13Siste melding: 21-09-09, 09:04 -
Armour, Westhroid og Nature-Throid
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 16-06-09, 19:29

Svar med sitat
Bokmerker