Viser søkeresultater 1 til 10 av 37
Tråd: Norsk Medisinaldepot AS
Threaded View
-
09-11-09, 20:40 #12
Sv: Norsk Medisinaldepot AS
Fordi det er ikke tomt for råstof i verden. Der er ikke mindre råstof nu end det var før. Faktisk burde der være meget mere råstof til rådighed nu, hvor Time-Cap Labs og Forrest ikke fremstiller Armour mere. Medmindre "nogen" køber ind og destruerer for at skabe medicinmangel, men det håber jeg bare er en syg tanke, selv om jeg læste desperate folk skriver det flere steder på nettet, i forsøg på at finde en eller anden "logisk" forklaring. Danske grisekirtler fra Biofac kommer af sted ud i verden som de plejer. Alle 24-25 millioner om året.... Men spørg mig ikke hvor de bliver af. De apotekfremstilte mediciner er først og fremmest til landernes eget forbrug, som det desværre fremgår af dette indlæg med en historie fra Erfas eget belgiske land.

Det er til dels logisk, at i tynde tider forsøger landernes egne apoteker at sikre egne borgere først. Men så må du hellere spørge om, hvorfor må norske Kragerø Tablettproduksjon IKKE fremstille Thyroid-medicinen til nordmænd? Eller hvorfor Sverige er stoppet for nogle år siden med at fremstille svensk Thyroid?
Med hensyn til den såkaldte "råstofmangel" skriver en svensker på dette link, at han har modtaget svar fra Erfa Canada: "We do not have any problems with shortages. Our product is approved by Canadian health authorities and is under strict supervision. KD Pharma in Sweden can contact us if they need to do so and it will be our pleasure to serve them." Svaret dateres d. 22. oktober 2009. Hvis svenske KD Pharma inviteres til at kontakte Erfa, kan Norsk Medisinaldepot vist også, eller hur? Hvem lyver så og hvorfor?Sist endret av Anisa; 09-11-09 kl 21:02 Begrunnelse: Link tilføjet
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Medisinsk norsk-engelsk-norsk ordbok
Av Sonja Midtlien i forumet BiblioteketSvar: 0Siste melding: 16-02-09, 20:51 -
Norsk Thyroideaforbund og BTF
Av Hansen i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 22Siste melding: 18-12-07, 20:19 -
Norsk litteratur om FT4 og FT3
Av marge i forumet Thyreoidea-hormonerSvar: 3Siste melding: 22-03-07, 11:22 -
Helseinformasjon på norsk
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 23-11-06, 00:42

Svar med sitat

Bokmerker