Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
Jeg hadde jo mailkontakt med sjefen for ERFA Dr.Henri Knafo, men han svarer ikke mer.
Forsikrer at jeg har vært høfflig (av og til er jeg faktisk istand til å være det - en peroide)
Jeg hadde også mailkontakt med ham rundt 23. oktober. Da sa han at det var mulig å bestille deres Thyroid-produkt ved å levere resepten til et apotek som igjen kunne kontakte dem slik at de kunne sende medisinen til apoteket. Men det er vel ikke slik det fungerer her, så det blir vel umulig.

Han sa også at de jobbet med å gjøre tilgangen til deres produkt enklere i Skandinavia. Han nevnte ikke noe om svineinfluensa eller problemer med tilgang på Erfa Desiccated Thyroid.

23. oktober fra RLC Labs:
De jobber hardt for å skaffe tabletter til alle bestillingene. Nature-Throid 1 grain tilgjengelige for "utshipping" i midten/slutten av november. Så vil de andre styrkene følge.
Så sier han at det er mulig å bestille hos Clark's Profile Pharmacy. Kopi av resept må faxes dit. Hvis det er interessant for noen å prøve, si i fra, så oppgir jeg resten av infoen.

NB: dette er skrevet av representanter for firmaene.