Bra at det er flere enn meg som roter med skriving! Jeg har funnet ut at nå bruker jeg nesten lengre tid på å rette opp alle skriveleifene enn jeg gjør på å skrive. Føler meg litt tussete... Går på apoteket og glemmer det jeg skal. Må ha huskelapper for alt. I går fant jeg ut at det var på tide med en medisindosett xxl large i tanteformat, for det går helt i ball med hva jeg tar når og hvor mye. Når står " tanten" og troner på matbordet!

Jeg kjenner igjen det du skriver, Rufus. Noen dager er jeg også veldig motløs. det er akkurat som om jeg tar ett skritt bakover i formkurven enkelte dager. Og den dårlige dagen kan godt komme etter den ene natta jeg sov godt. Og når jeg leser noen steder på nettet hvor leger snakker om at det tar tre til fem år å bli bra, da tuter jeg!

Vi får gi hverandre mot!

Jeg forsøker, ikke hver dag, men av og til, å skrive stikkordsdagbok hvordan jeg har det. For gjør du det, kan du plutselig se at du har faktisk blitt bedre. I går kveld kjente jeg at jeg lengtet etter å trene! Og da tenkte jeg, dette er et godt tegn, for trening har jeg ikke orket å tenke på på lenge. Musklene har blitt veikere og veikere, men det har ikke vært mulig å trene med den formen jeg har nå.