Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
29-10-09, 18:31 #11
Sv: "Svineinfluensa" eller bare forkølelse.
Jeg vil også annonsere at jeg ikke har bestemt meg - men min foreløpige avgjøresle er at jeg tror jeg har det nå - så hvorfor skal jeg da ta vaksinen ?
Så smaker det meget bittert at de som styrer og steller med slikt ikke kan tilby vaksine uten kviksølv og skvalen.
De som kjøpte inn vaksinen hadede valget mellom flere typer hvorav minst en fabrikkant tilbød vaksine uten disse tilsetninger.
De valgte det dårligste alternativ.
Og hvorfor valgte de bare ett ? Hvorfor ikke to ?
De kjøpte inn to skudd til hver Normann - hvorfor kjøpte de ikke en av hver type ?
Det ville gitt oss som er meget reserverte til de tilsetningene en valgmulighet. Vi er med på å betale for morroa vi også !
Hvorfor skulle de velge for oss ?
Det kan dere jo tenke litt på........
Og det skulle slett ikke forundre meg at det ligger økonomiske motiver bak.
Og hvorfor kjøpte vi 9mill. doser når Danmark kjøpte 0,3 (var det vel) ??
Så for mitt vedkommende tenker jeg overlevelses-strategi.
Mange dør av vaksinen - gjør jeg det ?
Mange dør av sykdommen - gjør jeg det ?
Bivirkninger.
Det opplyses ikke om de - og det er meget foruroligende !
Jeg har forsøkt å anmelde bivirkninger av vaksine på mitt barnebarn som fikk MMR og BCG i hvert sitt lår. Det ene ble knall rødt og hovnet opp til dobbelt størrelse.
Men, det var ikke bivirkning av vaksinen ............
Og mine invalide 6 år siste år på Levaxin var heller ikke bivirkninger !
Hvis de skal fremstå med noe troverdighet, så kan de ikke behandle MEG sånn iallfall !
Så er det mange som tror at man blir smittefri når man får vaksinen - og det er nok en misforståelse. Sykdommen får, hvis vaksinen virker, formodentlig et mildere og kortere forløp - men du rekker fint å smitte noen hvis du vil.
Skal du tenke på det sosiale aspektet - og det er jo klart at DET skal vi - så er det helt andre tiltak man må ty til enn å vaksinere seg.
Det kan jo i så måte faktisk virke mot sin hensikt.....
Så mener jeg jo også at enhver må se på sin egen situasjon, sine egenes situasjon, og vurdere.
Og jeg vil aldri kritisere deres valg.....• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
Når dere er syke utenom "bare" stoffskiftet...
Av i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 12-03-08, 13:26

Svar med sitat
Bokmerker