Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
30-10-09, 21:25 #11
Sv: "Ikke så veldig lavt stoffskifte"
Hei igjen Mariemor

Jeg kan ikke svare på dine spørsmål rundt binyrebarksvikt, men jeg kan bekrefte igjen at brystsmerter er kjent for meg ved overdosering. Det samme er kvalme, hodepine, smerter i ledd, diaré, hyppigere vannlating, høy puls, hissig puls ved aktivitet, lite energi fordi kroppen går på høygir, sterk uro i kroppen, angstfølelse etcetc. Jeg har hatt høyt stoffskifte og kan skrive under på hvor forferdelig dette oppleves.
Jeg synes du skal ta n'Finns råd om å hoppe over en dagsdose, kanskje ta halve neste dag for så å legge deg på en lavere dagsdose enn du har tatt til nå i en periode før du igjen tar nye stoffskifteprøver. På denne måten får du kroppen til å bremse raskere. Av erfaring vet jeg at dette er en god løsning ved for høyt og det er en god løsning å gjøre motsatt når det er for lavt. Diskuter gjerne med en lege hvis du er usikker på om dette er riktig å gjøre. En liten doseredusering pr dag gjør at det tar lengre tid før symptomene forsvinner. Det tar litt tid å bremse kroppen når den har tippet over i høyt hvis bare reduserer litt. Det er svært ubehagelig dette her, men det er ikke farlig. Selv om jeg vet at det kan føles slik...
Lignende tråder
-
Artikkel om lavt stoffskifte i "Mat og Helse"
Av marge i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 09-02-13, 20:12 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
"Ikke så veldig lavt stoffskifte"
Av mariemor i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 25-03-09, 22:23 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
Jeg blir ikke bedre, tror jeg må forsøke "Armour"
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 30-05-07, 13:16

Svar med sitat
Bokmerker