Det er lett å kjenne seg igjen i det du beskriver av symptomer mariemor. Når dette i tillegg underbygges av en for høy FT3 og lav Tsh gjenstår det få grunner til ikke å tenke for høyt.

Symptomene du beskriver som høy hvilepuls, hissig puls ved aktivitet, brystsmerter og hodepine er for meg en klar indikator på at jeg er for høy og bør redusere. Noen ganger avventer jeg litt før jeg gjør en doseendring, men er ikke symptomene på retrett etter ei ukes tid er det for min del bare å redusere dosen. Det kommer egentlig ikke plutselig, selv om det kjennes slik når ubehagene blir mange nok.
Jeg ser tilbake og legen din nevnte mulighet for det ved leggkramper i et tidligere innlegg her og selv beskriver du smerter i bryst og ben i slutten av august. Allerede her kan det tyde på at stoffskiftet ditt er i ferd med å bli for høyt. Men så er det det vanskelige med å tolke hva som er symptomer på for høyt og for lavt da. Det er flere av symptomene som hører hjemme i begge leire. Men de du nevner nå synes jeg klart indikerer at du ligger for høyt.