Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Tråd: Hva er binyretretthet?
Threaded View
-
26-10-09, 16:28 #8
Sv: Hva er binyretretthet?
Ja, jeg tror nok jeg skal be om krem også. Men jeg må kanskje ta noen tester først?
Har brukt HC tabletter i halvannen måned. Merket bedring med en gang. Dvs i forhold til krem. Men har hatt problemer med å finne riktig nivå. Bruker temeraturtesten fra Dr. Rind som de anbefaler i STTM. Forrige uke klarte jeg å få temperaturen min stabil på 36,8 nesten en uke i strekk. Merket at stress var ikke noe problem lenger og jeg begynte å tenke at "dette går veien, nå er jeg på riktig HC-dose". Men så fikk jeg tilbake tidligere symptomer følte meg stresset etc, og temperaturen har svingt masse de siste dagene. Så det er ikke så enkelt, tydeligvis. Jeg er på 25 mg nå. Formen nå er ganske dårlig. Er ordentlig undredosert både på hc og thyroxin, antakeligvis. Synes det er litt tungt dette. Tilbakefallet kom i forbindelse med menstruasjon, vet ikke om det er tilfeldig, men formen er generelt dårligere i den perioden - og før. Kanskje er det sånn at jeg må øke hc-dosen i forbindelse med mens, stressdosere?

Svar med sitat

Bokmerker