Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: Slankemedisin Xenical
Threaded View
-
23-10-09, 18:45 #9
Sv: Slankemedisin Xenical
Jeg har lenge slitt med vekten selv og forsøkt hauger av dietter. Jeg var lenge i mot atikinson, men så begynte samboern min på det for å ta av et par "forfengelighetskilo" til sommeren. Det resulterte i et mye fetere kosthold enn jeg normalt har. Dette gjorde videre at jeg la på meg ytteligere og jeg ble nesten tvunget til å begynne på dietten selv. Men dette var nesten et lykketreff. For første gang fikk jeg spise meg mett og jeg gikk ned 10 kg på 9 uker. Jeg ble så gravid og måtte dessverre avslutte dietten. Men jeg holdt vekten frem til 20. svangerskapsuke. Hva som skjedde etter det er en annen historie, men poenget er bare at atkinson kanskje kan virke ekstremt, men du kan faktisk spise deg mett og du får en del ting som er godt å spise. Man blir mettere også. Og sammenliknet med andre dietter jeg har førsøkt holder vekten seg i ettertid selv om man går tilbake til gamle synder en stund. Det eneste du bør holde øye med er kollestreolet ditt og ta gjerne vitaminer ved siden av siden kosten kan bli ganske ensidig! Lykke til!
Lignende tråder
-
Slankemedisin Reductil
Av Monja i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 28-02-08, 12:28

Svar med sitat
Bokmerker